Menu
Your Cart
500TL ve üzeri kargo bedava!

Sıkça Sorulan Sorular

Sık Sorulan Sorular

Üye Olmadan alışveriş yapabilir miyim? Neden üye olmalıyım?

Alışveriş yapmak için üyelik bilgilerinizi girmelisiniz siparişlerinizin takibini sistem üzerinden yapabilmeniz ve siparişiniz ile ilgili sizinle gerekli durumlarda iletişime geçilebilmesi, sipariş statü güncellemelerinin tarafınıza iletilebilmesi için üyelik oluşturmalısınız.


Üyelik bilgilerimi nasıl değiştirebilirim? Üyeliğimi iptal edebilir miyim?

Üyelik bilgilerinizi değiştirmek için Hesaım kısmında>Hesabımı Düzenle kısmına g irerek istediğiniz gibi hesabınızda düzenlemeler yapabilirsiniz. Üyeliğinizi İptal etmek için destek sistemimizi ulaşmanız yeterlidir.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Üye giriş ekranındaki "şifremi unuttum" linkine tıklayın. Kayıt esnasında kullandığınız e-posta adresinizi girerek şifre sıfırlama mailinizi e-posta adresinize gönderilecektir.

Nasıl sipariş verebilirim?

Üye girişinizi yaptıktan sonra alışverişe başlayabilirsiniz. Satın almak istediğiniz ürünleri sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Türkiye'nin her yerinden sipariş verebilir miyim?

Türkiye'nin her yerinden sipariş verebilirsiniz.

Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

Emse jewellery'den verdiğiniz siparişlerin zamanında ve eksiksiz olarak adresinize gönderilebilmesi için teslimat ve fatura adresinizin doğruluğundan emin olmalısınız. Teslimat adresinizi doğru ve eksiksiz olarak yazmaya özen gösteriniz. Fatura adres bilgileri, faturalama işleminden sonra değiştirilemez. Bu nedenle fatura bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişinizi onaylamayın. Tüm gönderiler adrese ve ilgili kişiye yapılır, kargo şubesinden ürün teslimatı yapılmaz. Alıcının adreste bulunmaması durumunda, kimlik bilgileri kontrolünden sonra birinci dereceden yakınına teslimat yapılabilir.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Sipariş tamamlanma aşamasından sonra siparişin iptal süreci 60 dakikadır. Bu süreçte siparişinizi iptal ederek ödemenizi geri alabilirsiniz.

Nasıl ödeme yapabilirim?

Banka kartı veya kredi kartı ile ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz. Banka/kredi kartlarına g öre taksit seçeneklerini "Ödeme" sayfasından görüntüleyebilirsiniz.

Fiyatlarınıza KDV dahil mi? 

www.emsejewellery.com.tr  üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV Dahildir. 

Ürünüm ne zaman kargoya verilir?

Siparişleriniz 1-3 iş günü içinde hazırlanıp kargoya teslim edilir.

"İndirim/kampanya dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi değişmektedir.

Sipariş verdikten sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

Siparişinizi tamamladıktan sonra sisteme kayıtlı cep telefonunuza ve e-posta adresinize kargo takip numaranızın bilgisi tarafımızca gönderilecektir. "Siparişlerim" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip "Kargo Takip" linkine tıklayarak durumu görebilirsiniz.

Kargo işlemleri için ücret ödeyecek miyim? 

emsejewellery.com.tr'den yapacağınız 500 TL ve üzeri alışverişlerinizde standart kargo ücreti ödemezsiniz. 500 Tl altındaki siparişlerin standart kargo ile teslimat ücreti 80.95 TL olarak belirlenmiştir.

Teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Ürününüz kargoya teslim edilmeden önce firmamızla iletişime geçerek teslimat adresinizi değiştirebilirsiniz.

İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

Ürün iadesi için kargo şirketinin tabi tuttuğu ücret müşteri tarafından karşılanır. "Alıcı Ödemeli" gönderiler İADE'ler kabul edilmeyecektir. 

Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

Satın aldığınız ürünü iade etmek için Hesabım>Hesabımı Düzenle>Siparişlerim kısmında iade etmek istediğiniz siparişinizi Görüntüle seçeneğine tıklıyoruz. Açılan sekmede ürünün yanında bulunan "Ürün İade" seçeneği ile iade formunu doldurabilirsiniz.

Satın almış olduğunuz kullanılmamış ve tadilat yapılmamış ürünlerinizi, fatura tarihinden itibaren en geç 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Satın aldığım ürünü nereye iade göndereceğim?

Satın aldığınız ürünü her hangi bir kargo firmasına vereceğiniz bilgiler için firmamızla whatsapp, instagram, mail üzerinden iletişime geçiniz.

Siparişimi iptal ettim, iadesini ne zaman ve nasıl geri alacağım?

İptal işlemini tamamladığınızda iptal edilen ürünler ile ilgili bilg e-posta adresinize gönderilir. Ödeme şeklinize göre para iadesi gerçekleştirilir ve tarafınıza e-posta ile bilgilendirme yapılır. Para iadesinin hesabınıza yansıma süresi bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.(İade kargosunu "Alıcı Ödemeli" şeklinde gönderdiğiniz zaman kargo ücreti ürün fiyatından düşülür.)

İade ve değişim koşulları nelerdir?

Küpe ve benzeri kişisel kullanım ürünlerinin, hijyenik sebepler dolayısıyla değişim ve iadesi kabul edilmemektedir.
Gönderdiğimiz ürünlerin üzerinde bulunan kişisel kullanımı engelleyen etiketin kopmuş şekilde gelmesi ürünün kullanıldığının kanıtıdır. Hijyenik sebepler dolayısıyla bu ürünlerinded değişim ve iadesi kabul edilmemektedir.

Sıkça Sorulan Sorularsss